کد خبر :6251881 زمان تولید:1396/8/20 19:50:04





به گزارش ایرنا رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر شامگاه شنبه در این آیین اظهار کرد: 30 میلیارد ریال برای اجرای هتلینگ و 25 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر هزینه شده است.
محمدرضا توکلی افزود: هتلینگ بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و شامل طرح هایی همچون لابی، بخش اطفال، رستوران، نگهبانی و سر درب ورودی و بخش های تاسیساتی، رفاهی، بهداشتی و تجهیزات است.
وی ادامه داد: ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان نیز بهره برداری شد که در مجموع 25 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و خرید دستگاه سی ای اسکن هزینه شده و بزودی سی تی اسکن تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.
توکلی بیان کرد: هتلینگ بیمارستان غرضی در چهار محور تاسیسات و ساختمان، بهداشت، رفاهی، تجهیزات و پزشکی در 9 ماه گذشته با اختصاص اعتبارات لازم آغاز شد که تاکنون بیش از 90 درصد اعتبارات جذب شده و بزودی 100 درصد مابقی نیز جذب می شود.
توکلی بیان کرد: طرح انبار دارویی بیمارستان نیز که عملیات اجرایی آن یک سال گذشته با سفر معاون درمان کشور آغاز شد که 25 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده و 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر دارای 141 تخت فعال و 30 پزشک متخصص و عمومی است و دارای بخش های فعالی همچون جراحی، اعصاب، سی سی یو، آی سی یو و زنان است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.