به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، این نمایشگاه با هدف کمک به ارتقای جایگاه صنایع کوچک و متوسط برپا شده و از امروز نهم تا دوازدهم آبان ماه به مدت چهار روز با حضور بیش از 85 مشارکت ‌کننده و در فضایی افزون بر پنج هزار متر مربع در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه نمایشگاه‌ بین‌المللی دایر است.
در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط، واحد‌هایی از حوزه‌ های گوناگون از جمله صنایع غذایی، شیمیایی، پوشاک، نساجی، کانی‌های غیر فلزی، فنی مهندسی، آموزشی و خوشه‌ های صنعتی حضور دارند و در آنها آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.
توجه به نقش اساسی صنعت در توسعه اقتصادی جوامع از رویکردهای اصلی این نمایشگاه عنوان شده و آمده است که برای رسیدن به صنعتی پویا و سودمند باید توجه ویژه ای به صنایع کوچک و متوسط داشت به گونه ای که با حمایت های لازم بتوان این صنایع را در تبدیل شدن به واحد های صنعتی بزرگ، مولد و بین المللی یاری کرد.
به گزارش ایرنا، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌ توانند از تاریخ 9 تا 12 آبان از ساعت 15 تا 20 برای بازدید به محل نمایشگاه بین ‌المللی همدان مراجعه کنند.
1181/2090
تنظیم:الهام تدین**انتشارپ دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.