سیدسعید شاهرخی یکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: در همین چارچوب توجه و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد از دیگر اهداف و اولویت های وی در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان است.
وی با بیان اینکه طبق شناختی که از همدان دارم این استان ظرفیت های بالایی در حوزه سرمایه های اجتماعی دارد، افزود: توجه به سرمایه های اجتماعی از جمله رویکرد های محوری دولت تدبیر و امید است و این مهم در استان همدان به صورت جدی دنبال می شود.
شاهرخی بیان کرد: استان همدان سرمایه های اجتماعی بالایی دارد که می توان زمینه حضور آنها در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرد.
معاون استاندار همدان یکی از اولویت های خود را ایجاد ارتباط مستقیم و دو سویه بین مردم و مسئولان با هدف رفع مشکلات و دغدعه های مردم برشمرد.
شاهرخی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان، گفت: نیروی انسانی جوان، ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.
به گزارش ایرنا، با حکم وزیر کشور و بنا به درخواست استاندار همدان، سیدسعید شاهرخی یکشنبه شب به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان منصوب شد.
فعالیت در فرمانداری شهرستان نهاوند، معاون سیاسی و امنیتی استانداری های لرستان و قزوین از جمله سوابق شاهرخی اعلام شده است.
7526/209
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.