عباس صوفی جمعه شب در آیین رونمایی از پیراهن تیم فوتبال جوانان پاس حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: آرزوی مردم و مسئولان همدان صعود پاس به لیگ برتر است و اگر می خواهیم در فوتبال کشوری حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در لیگ برتر حضور یابیم.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر هزینه های زیادی صرف تیم پاس شده است اما خروجی لازم را نداشته و امیدواریم با حضور عبدالمجید باقری نیا سرمربی جدید بتوانیم این هدف را محقق سازیم.
وی با تاکید بر اینکه خواسته ما در شرایط فعلی صعود تیم های پاس و شهرداری به لیگ یک است، گفت: حمایت همه جانبه از هر 2 تیم داریم ضمن اینکه ذوب و فلزات بهار نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته 3 فوتبال کشور نیز تلاش لازم را برای صعود به لیگ 2 داشته باشد.
صوفی افزود: موفقیت تیم های باشگاهی استان در لیگ های کشور زمینه ساز رشد و بالندگی رده های سنی پایه خواهد بود و می توان از این پتانسیل در راستای استعدادپروری و شکوفایی آنها در سطح فوتبال ملی بهره مند شد.
وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال همدان از ماه ها قبل در توجه ویژه به رده های پایه برنامه ریزی مدون داشته است و چندین بازیکن مستعد استان به تیم های ملی دعوت شده اند.
وی با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی آکادمی تخصصی فوتبال در همدان از فدراسیون گفت: این آکادمی به مسئولیت بابک صمدیان رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان به زودی در همدان فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.
رئیس هیات فوتبال همدان و عضو کمیته توسعه فوتبال فدراسیون فوتبال کشور در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های مختلف این کمیته گفت: سیاست فدراسیون توجه به اقصی نقاط کشور در حوزه استعدادیابی است و براساس رویکرد جدید قصد داریم حتی در روستاها نیز در راستای کشف استعدادها اقدام کنیم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه فوتبال بزرگسالان بدون پشتوانه در رده های پایه بی فایده است، گفت: حفظ امتیاز لیگ یکی تیم جوانان پاس و حمایت از آن یکی از مهمترین برنامه های باشگاه در 2 ساله گذشته بوده است.
محمدتقی رحیمی افزود: رده های پایه پاس در یک سال اخیر افتخارات ارزنده ای را کسب کرده اند و اکنون جزو یکی از بهترین باشگاه های استان در رده پایه هستیم.
وی بیان کرد: امسال در رده های پایه چند نماینده در لیگ های کشوری داریم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.
وی با اشاره به انتخاب عبدالمجید باقری نیا به عنوان سرمربی جدید تیم پاس گفت: باقری نیا یکی از بهترین مربیان فوتبال کشور در رده باشگاهی است و امیدواریم امسال با حضور وی بتوانیم پاس را به لیگ یک صعود دهیم.
وی از استعدادهای فوتبال همدان خواست تا به هنگام حضور در اردوهای ملی با جدیت در تمرین ها تلاش کنند تا بتوانند در این راستا جزو نفرات منتخب باشند.
در این مراسم از پیراهن جدید تیم فوتبال جوانان پاس رونمایی شد.
همچنین تنی چند از پیشکسوتان فوتبال همدان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
تیم پاس همدان در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور حضور دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.