محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان همدان یادآوری کرد: ایران قبل از پیروزی انقلاب به طور کامل وابسته کشورهای غربی بود ولی هم اینک بی نیاز از آنها کشور را اداره می کند.
وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا وقتی دید ایران بی نیاز از قدرت های پوشالی در جنگ تحمیلی مقابل 50 کشور ایستاد وهم اینک نیز نه تنها مرزها را حفظ کرده بلکه برنامه های اقتصادی خود را اجرایی می کند، از این همه پیشرفت عصبانی شد.
به گزارش ایرنا وی تاکید کرد: در حالیکه طرح و برنامه های آمریکا در راستای منزوی کردن ایران بود ولی امروز دولت آمریکا بیش از گذشته منزوی شده است.
استاندار همدان اضافه کرد: آمریکا می خواست ایران را محور شرارت معرفی کند و ایران هراسی راه بیندازد ولی امروز مردم متوجه شدند که آمریکا مادر تروریست ها است.
نیکبخت ادامه داد: علت منزوی شدن دولت آمریکا در جهان و اینکه کشورها، آمریکا را تنها گذاشتند، صلابت، توانمندی و قدرت نیروهای مسلح به ویژه ناجا است.
وی از عوامل انتظامی خواست توجه جامعه را به صلابت و توانمندی این نیرو معطوف کنند تا امنیتی که ماحصل تلاش نیروی انتظامی است حفظ شود.
استاندار همدان بیان کرد: امنیت و احساس امنیت از جمله مطالبات مردم است و ساکنان در جامعه از یک نظام دینی و اسلامی انتظار ایجاد امنیت و آرامش دارند.
نیکبخت با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت دانش محور در جامعه اضافه کرد: ناجا در ایجاد امنیت با مردم شریک شود چون مردم عوامل نیروی اتتظامی را قبول دارند.

*** همدان مهد علمای بزرگ جهان است
به گزارش ایرنا وی گفت: استان همدان با توجه به پیشینه تاریخی و قدمت، وجود علما و بزرگان ، تمامی مزیت ها را برای توسعه دارد.
وی اضافه کرد: این استان در زمینه گردشگری به طور حتم می تواند به مقصد مسافران گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود چون علاوه بر یک هزار و 800 اثر تاریخی دارای شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب و دسترسی آسان به مرکز کشور است.
استاندار همدان افزود: واگذاری میزبانی برگزاری اجلاس جهانی گردشگری به همدان و حضور 180 کشور در این استان موید مزیت های گردشگری همدان است که همه این مزیت ها همدان را به یکی از استان های شاخص تبدیل کرده است.
نیکبخت افزود: همدان مهد پرورش اساتید و بزرگان زیادی است که جهان در مقابل آنها سر تعظیم فرود می آورند.
استاندار همدان اظهار کرد: دانشگاه دی 8 مربوط به هشت کشور مسلمان با وجودد رقبایی همچون دانشگاه آزاد و تربیت مدرس، در دانشگاه بوعلی همدان دایر می شود.
نیکبخت افزود: دانشگاه دی 8 از ترم جدید از هشت کشور مسلمان جهان در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد و دانشگاه بوعلی سینا از نظر کادر علمی متخصص غنی است و باید فقط به فکر ایجاد شرایط رفاهی برای اسکان دانشجویان باشیم.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.