محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در حاشیه نشست شورای راهبردی جمعیت استان در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: روز گذشته نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان و بنیاد فرشچیان برگزار شد که رهاورد های مبارکی برای حوزه سلامت و درمان این استان داشت.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست از خانواده فرشچیان که از خیران نیک اندیش و عامل ساخت بیمارستان فرشچیان، بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق و بخش روانپزشکی استان همدان، تجلیل شد.
وی ادامه داد: خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی توسط این بنیاد احداث شده و یکی از فازهای دانشگاه صنعتی توسط این مجموعه در حال انجام است که به زودی به بهره برداری می رسد.
معاون استاندار همدان گفت: یکی از نتایج مثبت و ارزنده این نشست تکمیل مرکز جامع سرطان استان توسط این بنیاد است.
الهی تبار افزود: همچنین یک بیمارستان 500 تختخوابی با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرایی می شود که مقدمات این کار توسط بنیاد فرشچیان با عنوان بخش خصوصی فراهم می شود.
وی ادامه داد: هم اینک یک دستگاه آنژوگرافی متعلق به بنیاد فرشچیان در بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق همدان قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: 93 درصد از درآمد این دستگاه متعلق به بنیاد فرشچیان و هفت درصد آن به بیمارستان تخصیص می یابد.
الهی تبار ادامه داد: طبق نشست روز گذشته مقرر شد بنیاد فرشچیان هزینه خرید یک دستگاه جدید آنژوگرافی برای این بیمارستان را تامین کند تا بیماران نیازمند به این دستگاه در صف انتظار نمانند.
وی بیان کرد: البته دانشگاه علوم پزشکی همدان در آینده نزدیک یک دستگاه آنژو گرافی خریداری کرده و در یکی از بیمارستانهای همدان آن را نصب می کند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.