محمدناصر نیکبخت شنبه شب در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت پست استان همدان با بیان اینکه پست یکی از خدمات اساسی دولت هاست و خوشبختانه دولت تدبیر و امید مانع از خصوصی سازی آن شد، افزود: در همدان محله ای به نام چاپارخانه داریم که تاریخ پست در همدان را نشان می دهد؛ چرا که چاپارخانه و اتاق بازرگانی همدان بیش از یکصد سال تاریخ دارد.
وی با بیان اینکه اگر خدمات پستی متحول نمی شد از بین می رفت، اضافه کرد: در عصر کنونی نه فقط اهمیت پست کم نشده، بلکه شاهد تحولی شگرف در این عرصه هستیم و با اینکه دنیا مدرن شده، پست همچنان فعال است.
نیکبخت خاطرنشان کرد: در عصر کنونی بسیاری از شهرهای بزرگ و کلانشهرها مشکل آلودگی و ترافیک دارند که این مشکل را پست با کاهش سفرها می تواند کاهش دهد.
وی با بیان اینکه پست باید مدرنتر شود و تعاریف جدیدی برای خود ابداع کند، افزود: مدیر پست کشور فردی بسیار شایسته و صاحب نظر است و این مهم در عملکرد مدیر پست استان و همکاران این نهاد نیز تجلی یافته است.
استاندار همدان ادامه داد: آینده استان همدان در حوزه گردشگری بسیار روشن است و اجلاس گردشگری جهان در سال آتی در همدان برگزار می شود.

***موزه ای در رابطه با قدمت همدان در پست و اسناد اتاق بازرگانی ایجاد شود
نیکبخت گفت: پست استان از هم اینک باید برای تهیه و انتشار تمبر اجلاس یاد شده پیگیری و اقدام کند و چاپارخانه همدان را مستند سازی و موزه ای در رابطه با قدمت همدان در پست و اسناد اتاق بازرگانی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه از بودجه مصوب مجلس 86 درصد در مرکز می ماند و تنها 14 درصد به استان ها اختصاص می یابد، افزود: باید تلاش شود از اعتبارات متمرکز بیش از پیش دریافت و برای پست استان از اعتبارات ملی پیگیری شود.
استاندار همدان با بیان اینکه عمده ترین امتیاز ارزیابی مدیران به میزان اعتباراتی است که از اعتبارات متمرکز می توانند دریافت کنند، گفت: برای تحقق این امر باید راهکارهای جدید بکار گرفت.
7523/2090
تنظیم کننده: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.