حمید شاکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتظار است سایر خیرین نیز به این حلقه انسان دوستی بپیوندند اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت همدان با مشارکت 170 نیکوکار تاکنون از 155 بیمار سخت‌ درمان نیازمند در قالب طرح سخاوت حمایت های لازم را داشته است.
وی اضافه کرد: این مجمع همچنین تاکنون به بیش از 700 بیمار مبتلا به سرطان نیازمند نیز کمک های لازم در حد توان انجام شده است.
شاکری بیان کرد: در این طرح حامیان کمک های مالی مورد تعهد خود را به همراه نام بیمار مورد حمایت به حساب مجمع خیران سلامت واریز می‌ کنند و آن مبلغ با مدیریت امور مددکاری مجمع به بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود.
وی در ادامه گفت: حامیان حتی می‌ توانند از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
شاکری با ابراز رضایت از اجرایی شدن طرح سخاوت در مجمع خیرین سلامت همدان گفت: این طرح در جذب و هدایت مشارکت خیران سلامت تاثیر بسزایی داشته است و توانسته ایم در هر سه بخش خیر جذب کنیم.
وی افزود: در راستای این طرح بیماران شناسایی می شوند و فرد خیر می داند که برای چه بیماری هزینه درمانی پرداخت می کند ضمن اینکه مرتب از وضعیت درمان بیمار اطلاع لازم کسب می شود.
شاکری از خیرین خواست کمک‌ های خود را برای بهره مندی نیازمندان به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037 مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.
هم اکنون بیش از 700 خیر و مددکارعضو مجمع خیرین سلامت همدان هستند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.