حمیدرضا متین روز سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در حوزه صنعت 286 واحد برای اخذ تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 123طرح به مبلغ یک هزار و 120 میلیارد ریال مصوب شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد بانکهای عامل فقط به 10 واحد صنعتی تسهیلات پرداخت کرده اند که نیازمند همکاری بیشتر بانکها برای پرداخت تسهیلات بیشتر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: همچنین 763طرح کشاورزی در سایت برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که 283طرح به ارزش 700 میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده‌اند.
متین ادامه داد: این تعداد طرح از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانکها معرفی شدند و آمار پرداخت مستقیم بانک‌ها خارج از ستاد تسهیل قابل توجه بوده است.
وی تصریح کرد: به 2 هزار و 471 واحد صنعتی و صنوف تولیدی در استان به مبلغ 2 هزار و 560 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و بیشترین میزان پرداخت تسهیلات از سوی بانک صادرات به تعداد 948 واحد بوده است.
وی با بیان اینکه بانک کشاورزی به تعداد 616 واحد، بانک ملی به 387 واحد و صندوق کارآفرینی امید به 365 واحد تسهیلات ارائه کرده‌اند افزود: همچنین به پنج هزار و 474 واحد صنفی توانستند تسهیلاتی به ارزش 2 هزارو 70 میلیارد ریال پرداخت شده است .
گفتنی است در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان مشکلات هفت واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد و برای رفع مشکل آنها با حضور مدیران بانک‌ها مصوباتی صادر شد.
گفتنی است،هفت هزار و 486 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال گذشته با هدف حمایت از واحدهای کوچک و متوسط این استان پرداخت شد.
2087/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.