به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: آمریکا و اسرائیل قصد دارند کانون بحران جدیدی در منطقه بوجود آورند تا از این طریق تمامیت ارضی کشورهای منطقه را با مشکل مواجه سازند تا در نهایت بتوانند بر آنها حکومت کنند.
وی افزود: این طرح با واکنش کشورهای منطقه روبرو شد و حتی اغلب کشورهای دنیا آن را محکوم کردند که این مساله نشان دهنده نابجا بودن طرح استقلال کردستان عراق است.
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: دشمنان ما می دانند که داعش در حال نابودی و از بین رفتن است؛ لذا بدنبال ایجاد یک کانون بحران جدید در منطقه مهم خاورمیانه هستند تا از این طریق توان کشورهای اسلامی را تضعیف کنند.
امام جمعه نهاوند با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکائی ها، گفت: غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در جریان برجام ثابت شد و آنها با وجود مذاکرات رسمی که صورت گرفته بود، اکنون تصمیم دارند این پیمان را برهم بزنند و از آن خارج شوند.
وی گفت: آمریکا کشوری استکباری است و همه این اعمال از روح استکباری آنها برمی خیزد؛ لذا همواره باید مواظب نیرنگ آنها باشیم.
حجت الاسلام مغیثی نیا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و توانسته با اقتدار امنیت خوبی را در کشور برقرار کند.
وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی فرمودند، توانایی‌ها، اقتدار و رشادت نیروی انتظامی مایه‌ افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.
خطیب جمعه نهاوند، اضافه کرد: این اقتدار به برکت مجاهدت‌های دلاور مردان ناجا در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مصاف با اشرار، قاچاقچیان و تهدیدگران امنیت عمومی کشور حاصل شده است.
وی با اشاره به شهادت شهید حججی و دیدار اخیر خانواده این شهید با رهبر معظم انقلاب، گفت: خدا شهید حججی را نماد شهادت مظلومانه و شجاعانه قرار داد و شهید حججی نشان داد که امیدهای دشمنان بر باد رفته است و نسل سوم انقلاب در مقابل استکبار می ایستد.
وی با بیان اینکه شهید حججی نماد و الگوی خوبی برای جوانان کنونی است، افزود: این جوانان با وجود تهاجم فرهنگی دشمن، ثابت می کنند که می توان همچنان در خط شهادت و مبارزه با استکبار قدم گذاشت و این باید درسی برای جوانان کشورمان باشد.
7525/2090
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.