عبدالعلی ملکی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای شورای شهر نهاوند در این جلسه که چهارشنبه شب برگزار شد، با هفت رای مثبت برزو سلیمانی را که سابقه شهرداری نهاوند را نیز در سالهای 83 تا 85 در کارنامه خود دارد، برگزیدند.
وی افزود: شورای شهر نهاوند از آغاز به کار خود در دوره جدید، بیشترین وقت جلسات را به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داد و برای این منظور نزدیک به 20 نفر از افراد مد نظر به صحن شورا فراخوان شدند و برنامه های آنها بررسی شد.
وی گفت: البته طی این مدت به طور رسمی 10 جلسه شورا به این موضوع اختصاص یافت؛ اما ما جلسات غیر رسمی متعددی نیز در این زمینه برگزار کردیم که با توجه به حساسیت کار نیاز به بررسی بیشتری برای انتخاب شهردار وجود داشت.
ملکی گفت: البته حدود نیمی از افراد دعوت شده به جلسه شورا یا از تجربه کافی برخوردار نبودند و یا سابقه شهردار بودن را نداشتند که در نهایت برنامه های آنها مورد تائید قرار نگرفت.
رئیس شورای شهر نهاوند افزود: در بین مابقی نامزدها نیز افرادی با سوابق شهرداری کلان شهرها حضور داشتند که پس از ارائه برنامه های آنها در صحن شورا سرانجام اعضای شورای شهر تمایل خود را به شهردار شدن برزو سلیمانی نشان دادند که این موضوع در جلسه امشب نهایی شد و صورتجلسه انتخاب نیز توسط تمامی اعضاء امضاء شد.
به گزارش ایرنا، امیر رضا یوسفیان از شهرداران با سابقه که در چند کلانشهر نیز عهده دار مدیریت شهری بود، تا پیش از آغاز بکار شورای جدید، مدت دو سال و نیم شهردار نهاوند بود و با شروع به کار دوره پنجم شورا وی از سمت خود کنار گذاشته شد و معاون اداری و مالی وی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.
برزو سلیمانی شهردار منتخب نهاوند نیز حدود 10 سال پیش به مدت سه سال شهردار نهاوند بود و علاوه بر این در شهرهای فردیس و مهرشهر کرج به عنوان شهردار مشغول به فعالیت بودد.
شهر نهاوند سومین شهر بزرگ استان همدان و مرکز شهرستان نهاوند است و بیش از 85 هزار تن جمعیت دارد و در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7525/2090
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.