به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری همدان در این آیین گفت: مهمترین عامل پیشرفت هر جامعه ای توسعه نیروی انسانی است و نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور به شمار می رود.
محمودرضا عراقی افزود: دولت در راستای تحقق عدالت اجتماعی زمینه دسترسی و بهره مندی همه مردم از امکانات آموزشی و دیگر امکانات را ایجاد کرد.
وی با ذکر اینکه برخی از علاقه مندان به تحصیل زمینه ادامه تحصیل را نداشتند بیان کرد: فلسفه تاسیس دانشگاه پیام نور نیز استفاده این طیف از افراد شاغل از ظرفیت های علمی بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان اظهارکرد: با نگاهی به حوزه علم و دانش می توان دریافت تحولات خوبی در چند سال اخیر در مراکز علمی ایجاد شده است.
عراقی یادآوری کرد: آغاز و انباشت طرح های در دولت گذشته پیمانکاران را با مشکلاتی مواجه کرد و هم اینک دولت نیز توان اتمام این طرح ها را ندارد.
وی افزود: با بهره گیری از توان بخش خصوصی می توان این طرح ها را به سرانجام رساند که دانشگاه پیام نور همدان نیز در این راستا در حال حرکت است.
وی تاکید کرد: هر کلنگ که به زمین زده و طرحی که آغاز می شود برای مردم توقع ایجاد می کند بنابراین باید عملیات اجرایی طرح ها در زمان پیش بینی شده به اتمام برسد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان نیز گفت: عملیات اجرایی ساختمان جدید تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با پیش بینی اعتباری افزون بر 41 میلیارد ریال اجرایی می شود.
صفی الله صفایی افزود: در حال حاضر حدود 50 درصد از این اعتبار معادل 20 میلیارد ریال تامین شده و این طرح در چهار طبقه ساخته می شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه رشته های مقطع کارشناسی ارشد پیام نور همدان به 42 رشته افزایش یافته است ساخت این مرکز آموزشی برای پیشبرد اهداف پیام نور ضروری بود.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهار کرد: همچنین این دانشگاه درحوزه فرهنگی، آموزش، کارآفرینی و عمرانی اقدام های مفید و مطلوبی داشته است.
صفایی افزود: قطب الکترونیکی تمامی رشته های گرایش MBA در استان همدان راه اندازی شد و ایبن استان رتبه اول قطب الکترونیکی کشور را از آن خود کرد.
دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیش از 12 هزار دانشجو دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.