فتحعلی حسینی روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رزن بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان رزن و قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حسینی این شهرستان برای استقبال از زائران مهیا می شود.
وی افزود: در این راستا هم اینک یک مسجد و یک حسینیه برای اسکان مسافران پیش بینی شده که در صورت نیاز تمامی مساجد و سالن‌های ورزشی آماده پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) می شود.
وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل سرد سال در راهدارخانه های این شهرستان ماسه و نمک به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.
فرماندار رزن تاکید کرد: برنامه ریزی برای تهیه غذای گرم و اسکان مسافران در محل های از پیش تعیین شده در زمان مسدود شدن راه ها نیز در اولویت ستاد بحران است.
حسینی با تاکید بر اهمیت آمادگی مدیران برای مدیریت بحران گفت: مدیران توانمند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.
وی درباره اهمیت پیشگیری در مدیریت بحران اظهار کرد: سرمایه گذاری در مقوله پیشگیری از آثار و نتایج زیانبار بلایای طبیعی بسیار ناچیز است.
فرماندار رزن بیان کرد: در زمان وقوع بحران های طبیعی باید 'زمان طلایی' یعنی اقدام در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد.
حسینی افزود: برگزاری تمرین های مختلف در شرایط ویژه، نقش بسزایی در افزایش سطح آمادگی دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان دارد.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.