به گزارش ایرنا شهرداری همدان عصر فردا چهارشنبه در آخرین بازی هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی مهمان نفت امیدیه است که هر 2 تیم بدون باخت، به ترتیب رتبه های اول و سوم جدول را قبل از شروع هفته چهارم که امروز برگزار می شود، در اختیار دارند.
نفت امیدیه در سه دیدار اخیر خود صاحب 2 پیروزی و یک تساوی شدند تا با هفت امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری همدان نیز با یک برد و 2 تساوی جایگاه سوم را در اختیار گرفته است.
نفت امیدیه با 6 گل زده بهترین خط حمله گروه سه را در اختیار دارد ضمن اینکه با یک گل خورده عملکرد درخشانی را تا پایان هفته سوم به ثبت رسانده است.
نفتی ها هفته قبل مقابل میزبان خود پالایش آبادان به تساوی یک بر یک دست یافتند و حالا درصدد پیروزی در بازی خانگی هستند.
*** عملکرد رضایت بخش شهرداری همدان
شاگردان هادی گل محمدی در تیم شهرداری همدان با برتری پرگل در بازی هفته قبل مقابل خوشه طلایی ساوه انگیزه مضاعف را برای حضور قدرتمند در ادامه رقابت های لیگ 2 پیدا کردند.
این تیم با 2 تساوی و یک برد توانسته اند بالاتر از سایر حریفان قدرتمند گروه سه در جایگاه سوم قرار بگیرند.
شهرداری همدان در این سه بازی اخیر چهار گل به ثمر رساند تا یکی از خطوط آتشین خط حمله گروه سه را در اختیار داشته باشد ضمن اینکه با یک گل خورده در جمع بهترین های خط دفاعی لیگ 2 قرار گرفته اند.
این تیم در شرایطی به مصاف نفت امیدیه می رود که پیش از شروع فصل ، نفتی ها پیشنهاد قبول سرمربیگری را به هادی گل محمدی ارایه کردند و این مربی ترجیح داد در همدان به مربیگری ادامه دهد.
عملکرد درخشان این تیم با رضایتمندی مدیران شهرداری همراه شده است.
*** شهرداری بدون مصدوم و محروم در مقابل نفت امیدیه
تیم شهرداری همدان با تمام نفرات خود در بازی فردا صف آرایی می کند.
کادر فنی این تیم به احتمال فراوان همان ترکیب موفق بازی مقابل خوشه طلایی ساوه را مقابل نفت امیدیه به میدان خواهد فرستاد.
تیم حریف نیز تنها در صورت برتری مقابل شهرداری می تواند با خیال آسوده در صدر جدول باقی بماند و در صورت تساوی یا باخت، احتمال سقوط نیز وجود دارد.
امتیاز نزدیک تیم های اول تا هشتم جدول باعث شده تا هر 2 تیم شهرداری همدان و نفت امیدیه در صورت شکست وضعیت سقوط را در جدول رده بندی شاهد باشند.
دیدار این 2 تیم عصر فردا چهارشنبه و از ساعت 15 و 40 دقیقه به میزبانی امیدیه برگزار می شود.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.