سردار محمد رضا مقیمی روز شنبه درنشست جمع بندی نظارت تخصصی از انتظامی استان همدان بیان کرد: برای جلب رضایت مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها باید پلیس در تمامی حوزه ها فعال و پرانرژی ظاهر شود.
وی بیان کرد: پلیس استان همدان قوی و مسئولیت پذیر است و در بازدیدی که از بخش های مختلف صورت گرفت تمامی رده ها پاسخگوی امور بودند.
وی با ذکر اینکه ماموران فعال در انتظامی همدان اهل تعامل، تفاهم و یادگیری هستند گفت: نتایج بررسی های صورت گرفته موید رضایت مندی مردم از پلیس استان است.
رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: پلیس همدان با تغییر و تحول های مناسب، حرکت رو به جلویی را در پیش گرفته است.
سردار مقیمی بیان کرد: پلیس این استان در حوزه های عملیاتی نیز بسیار پرتلاش ظاهر شده و ارتقای خوبی در شاخص های مختلف داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز با قدردانی از زحمات وتلاش های بازرسان اعزامی به استان گفت: برای رفع نواقص تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان بسیار سودمند است و امید می رود با کمک رده های متناظر در ناجا به پلیس استان بتوان برای رفع نواقص موجود به ویژه پیرامون تجهیز برخی از یگان ها اقدام های لازم صورت گیرد.
یک هیات بازرسی از ناجا به ریاست سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی برای انجام نظارت ستادی از مجموعه انتظامی استان هفته گذشته وارد این استان شد و در این مدت زمان از مجموعه های مختلف انتظامی این استان بازدید به عمل آورد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.