فرماندار تویسرکان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهره برداری از این طرح ها هفت میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.
حبیب مومیوند بیان کرد: باشگاه بدنسازی انرژی در زمینی به مساحت 500 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: روکش آسفالت 2 خیابان دکتر آیینه وند و شهید آریافر به طول 2 هزار و 100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: در ششمین روز از هفته دولت آئین تجلیل از 85 کارشناس و کارمند نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان تویسرکان برگزار شد.
فرماندار تویسرکان اظهار کرد: 33 طرح عمرانی هفته دولت در تویسرکان بهره برداری شد و عملیات اجرایی چهار طرح جدید با 500 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
مومیوند افزود: 750 میلیارد ریال طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی هفته دولت امسال در تویسرکان بهره برداری و آغاز شد که نسبت به هفته دولت سال گذشته رشد 60 درصدی داشته است.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان تشکیل شده است.
دوم تا هشتم شهریور(سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.