به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش جوکار اظهار کرد: دولت یازدهم در ارایه خدمات و امکانات به روستاها اقدامات شایسته ای انجام داد که این در دولت دوازدهم با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.
عبدالعظیم رضایی افزود: عزم دولت برای تولید و اشتغال جدی است و با نامگذاری شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال، همه باید با همدلی و وفاق برای پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم در این زمینه تلاش کنیم.
وی با اشاره به حمایت قاطع مردم و مجلس از دولت دوازدهم، همه شرایط و بسترها را برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاوتی مهیا دانست و گفت: همه باید به دولت دوازدهم کمک کنیم.
رضایی با بیان اینکه در چهار سال گذشته حدود پنج هزار میلیارد ریال طرح در این شهرستان اجرا و یا در دست اقدام است افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در ایجاد طرح های ناتمام و کلنگ زنی طرح های بدون پشتوانه نیست.
وی ادامه داد: تدبیر دولت دکتر روحانی بر اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا بود که هم اکنون بسیاری از این طرح ها بهره برداری و در طول سال جاری مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در هفته دولت امسال 208 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتباری حدود 815 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
رضایی گفت: همزمان با روزهای پایانی هفته دولت با حضور وزیر بهداشت و درمان به استان همدان شمار زیادی از طرح های بهداشتی و درمانی در سطح این استان و شهرستان ملایر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در ششمین روز از هفته دولت طرح بهسازی روستای منگاوی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال و هفت هزارو مترمربع آسفالت ریزی و بوستان روستای دهنوعلی آباد با اعتبار 2 میلیارد و 70 میلیون ریال بهره برداری شد.
همچنین طرح آب رسانی آب شرب شهر ازندریان شامل اجرای 400 متر خط انتقال، حفر چاه به عمق 135 متر، تجهیز چاه و 400 متر خط انتقال برق در مجموع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت 186 طرح عمرانی با بیش از 340 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی 22 طرح عمرانی با اعتباری بیش از240 میلیارد ریال در شهرستان ملایر آغاز شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.