محمدناصر نیکبخت روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح 180 واحدی مسکن مهر همدان افزود: تاکنون در استان همدان 26 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.
وی اضافه کرد: سه هزار واحد نیز باقی مانده که 500 واحد آن فاقد متقاضی است و یک هزار و 500 واحد آن تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد و تعداد واحدهای باقیمانده نیز سال 97 تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید خدمات شایسته ای را در زمینه های بین المللی و داخلی از خود نشان داده است و با همه تحریم ها و تنگناهایی که وجود داشت و ایجاد شد ملت ایران بار دیگر با انتخاب رئیس جمهوری افتخاری بزرگ را نصیب دولت کردند.
وی تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با انتخاب وزرای پیشنهادی نشان دادند که پشتوانه دولت هستند.
استاندار همدان با بیان اینکه مراسم تنفیذ رئیس جمهوری پرمهر و با عنایت رهبر معظم انقلاب برگزار شد افزود: قوه قضاییه نیز پشتیبانی خود را برای انجام فعالیت دولت در زمینه های مختلف اعلام کرد.
نیکبخت ادامه داد: حمایت های رهبر معظم انقلاب ، مردم و همراهی و همکاری مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه ، دولت را مکلف کرده تا جدی تر و محکم تر کار کرده و به جلو پیش رود.
وی افزود: باید شرایط به گونه ای پیش رود که در پایان دولت دوازدهم به مطالبات مردم پاسخ داده شود و برنامه اقتصاد مقاومتی نیز عملیاتی شود.
نیکبخت گفت: همدان از استانهای پیشرو در اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال است و جزو سه استان برتر در کاهش نرخ بیکاری در کشور است.
گفتنی است براساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.