به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب، که در نشست تعاملی با مدیران و خبرنگاران رسانه های جمعی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: اصحاب رسانه ها در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت روانی مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است که هم افزایی و همکاری رسانه های گروهی و پلیس در تحقق این هدف بسیار موثر است.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع از سوی خبرنگاران رسانه های جمعی مانع بروز شایعه سازی می شود و به همین دلیل اهالی رسانه باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی گفت: رسانه ها با انعکاس درست اخبار می توانند کمک خوبی برای پلیس باشند و اگر ارتباط رسانه با پلیس منطقی و نزدیک باشد می توانیم مشارکت اجتماعی را هم محقق کنیم.

فرمانده ارشد پلیس استان اظهار داشت: رسانه ها در کنار پلیس می توانند در پیشگیری از آسیب ها و انعکاس خبرها مفید واقع شوند تا آرامش مردم بیشتر شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه پلیس همدان تعامل بسیار خوبی با اهالی رسانه دارد و به برکت همین تعامل خوب، امنیت قابل توجهی در استان ایجاد شده و میزان آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا کرده است.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 708597
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.