یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک مرد مسن که به علت ناتوانی در پرداخت 18 میلیون ریال بدهی ، در زندان به سر می برد، با کمک خیران به آغوش خانواده بازگشت.
وی افزود: این مرد 54 ساله دارای سه فرزند و کارگر بوده و به علت تامین نکردن اجاره بها با شکایت صاحب خانه از 25 خرداد ماه امسال زندانی شد.
وی با بیان اینکه همکاری ایرنا با این ستاد در فراهم نمودن آزادی مددجویان در سالهای اخیر اثر گذار بوده است اضافه کرد: پس از انتشار این خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان و بازتاب آن در رسانه ها و فضای مجازی، چند فرد خیر برای آزادی این فرد با ستاد دیه تماس گرفتند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: در نهایت یک خیر مبلغ بدهی این پدر مسن را واریز کرده و موجب بازگشت وی به آغوش خانواده شد.
روحانمی منش گفت: ستاد دیه یک نهاد مردمی و پناهگاه انسان های نیازمند است که آزادی افراد دارای بدهی اندک، جوانان، افراد مسن و آبرومند و بانوان را در اولویت خود قرار داده است.
دی ماه سال 93 نیز بازتاب خبر ایرنا مرکز همدان درباره پرونده تعزیه خوان نقش 'شمر' که با رای مرجع قضایی محکوم به پرداخت خسارت مالی شده و به دلیل ناتوانی در پرداخت خسارت در آستانه ورود به زندان بود، موجب
آزادی این جوان دم بخت شد.
هم اینک 322 مددجو در زندانهای این استان دوران محکومیت خود راسپری می کنند و 54 زندانی جرائم غیرعمد این استان در سه ماهه نخست امسال آزاد شدند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.