به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور که با حضور تیم هایی از سراسر کشور در همدان در حال برگزاری بود با قهرمانی تهران به پایان رسید.

در این مسابقات، پس از تهران، تیمهای اصفهان، توابع تهران، همدان و کرمان مقام های دوم تا پنجم تیمی مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کردند.


لازم به ذکر است، راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور با حضور 120 موتور سوار از 20 استان کشور به میزبانی همدان و در پیست موتورسواری استادیوم شهید مفتح برگزار شد.

در پایان تیم تهران با 168 امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شد و اصفهان با 97 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و توابع تهران با 82 امتیاز سوم شد.


در این دوره در کلاس های 65، 85، 250 و 450 سی سی مسابقات برگزار و نفرات برتر انفرادی نیز به ترتیب در کلاس 65 سی سی، علیرضا حسین احمدی از هرمزگان، در کلاس 85 سی‌سی محمدحسین دانش‌پژوه،
در کلاس 250 سی‌سی جوانان علیرضا پرورش و رضا نادری هر دو از تهران و در کلاس 450 سی‌سی جوانان امیررضا ثابتی فر از تهران قهرمان شدند.

همچنین در کلاس 250 سی‌سی پیشکسوتان حمید مهین خاکی از البرز و در کلاس 450 سی‌سی مجید نصیرلو از تهران به مقام قهرمانی دست یافتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695911
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.