سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: یک دستگاه سواری تیبا با 2 سرنشین جوان ساعت سه بامداد امروز در فاصله 6 کیلومتری پل سه راهی ساوه واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی سرنشین جوان این وسیله نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان خود را از دست داد.

وی توضیح داد: راننده اصلی و مالک متوفی خودرو هنگام بازگشت از تهران دچار خواب آلودگی شده و برای ادامه مسیر از دوست خود می خواهد که رانندگی کند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته دوست مالک خودرو فاقد گواهینامه بوده و به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی ، دچار سانحه می شود.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: بسیاری از سرنشینان وسایل نقلیه با نزدیک شدن به پلیس راه یا دیدن ماموران پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند.

وی گفت: تاکید پلیس به بستن کمربند ایمنی با هدف افزایش ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه است بنابراین انتظار می رود شهروندان نسبت به این مولفه توجه جدی داشته باشند.

لازم به ذکر است، آمار واژگونی خودرو در جاده های برون شهری استان همدان 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است، به گونه ای که نرخ متوسط واژگونی در کشور 38 درصد است در حالیکه این آمار دراستان همدان 49 درصد ثبت شده است.

 

48

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692976
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.