محمدابراهیم الهی تبار شامگاه دوشنبه در آئین معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان بیان کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگی رقم زده و دلدادگی خود به نظام را به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: دولت یازدهم فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف داشته است که در مناظرات تنها به بخش اقتصادی و سیاست خارجی پرداخته شد و حوزه اجتماعی مغفول ماند.
معاون استاندار همدان اظهارکرد: امروز امر مبارزه برای کاهش آسیب های اجتماعی به دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شده است.
الهی تبار در ارتباط با طرح کرامت و نقش صدا و سیما در این زمینه بیان کرد: ویژه برنامه ‌ای برای طرح کرامت توسط صدا و سیما تهیه شود و فرمانداری ملایر اقدام به تهیه محتوای این برنامه کند.
وی افزود: دستگاه هایی که نیازمند کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند منتظر ساختار سازمانی نمانند بلکه از ظرفیت و پتانسیل های موجود در نهاد خود استفاده کنند.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: مساله مبارزه با آسیب های اجتماعی نیازمند فرهنگسازی و تغییر رفتار است و با برخورد قهری نمی توان نتیجه مثبت گرفت.
الهی تبار اضافه کرد: استفاده از طرح ها و ایده های نو و خلاقانه هدف مسئولانی است که دنبال رفع آسیب های اجتماعی هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز گفت: آمادگی لازم برای تجهیز خانه های ورزش روستایی وجود دارد و مسئولان پیشنهادهای خود را ارائه دهند.
مهرداد نادری فر افزود: 300 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز خانه های روستایی پیش بینی شده است و در صورت معرفی روستا از سوی مسئولان تجهیزات مورد نیاز خانه ورزش در اختیار روستا قرار می گیرد.
در این آئین از تلاش های اکبر سوری تقدیر و سید رسول حسینی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معرفی شد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.