به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، حجت الاسلام محمد کاروند با اشاره به طرح ویژه سازمان اوقاف کشور در ماه مبارک رمضان با عنون ضیافت الهی گفت : در برگزاری این طرح 32 مبلغ اعزامی از مرکز اعزام مبلغ شهر قم و روحانیون بومی با اداره کل اوقاف استان همکاری می‌کنند .
وی با بیان اینکه تمامی ویژه برنامه های اداره کل اوقاف استان همدان با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می شود گفت : طرح ضیافت الهی با هدف ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان ، ترویج مفاهیم قرآنی ، ایجاد فضایی برای انس بیشتر با قرآن کریم و اجرای نیات واقفان خیراندیش را دنبال می‌کند .
حجت الاسلام کاروند برگزاری محافل انس با قرآن کریم ، برپایی جلسات قرائت و تفسیر قرآن کریم را از برنامه‌های ویژه سازمان اوقاف در قالب طرح ضیافت الهی برشمرد و گفت: محافل انس با قرآن کریم در سطوح مختلف در استان همدان برگزار می‌شود .
وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی خبر داد و گفت : جزء خوانی روزانه قرآن کریم در بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود .
وی اقامه نماز جماعت ، مراسم دعا و مناجات و سخنرانی ، احیای شب‌های قدر را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی برشمرد و گفت : برگزاری خیمه های معرفت ، غرفه های مشاوره خانواده ، پاسخگوی به مسائل شرعی ، گفتمان دینی ، تصحیح قرائت نماز و غرفه های ویژه کودک و نوجوان نیز در بقاع شاخص مجری این طرح دایر می‌ گردد .
وی اظهار داشت : برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ویژه برنامه ی رحلت حضرت خدیجه(س) با عنوان مادر امت نیز در این ایام در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود .
1181/2087
دریافت کننده:الهام تدین**انتشار:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.