ابوالقاسم الماسی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از اتمام تعرفه ، چنانچه مسئولان شعب اخذ رای با کمبود مواجه شوند در کمترین زمان تعرفه مورد نیاز در اختیار آنان قرار می گیرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان بیان کرد: هم اینک فرایند رای گیری بدون هیچگونه مشکلی در 1370 شعبه اخذ رای این استان در حال انجام است.
الماسی اظهارکرد: استان همدان دارای 30 شهر است که هم اینک پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در 29 شهر این استان در حال برگزاری است.
وی یادآوری کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران روستای اسلام آباد ملایر واقع در بخش مرکزی این شهرستان، آذرماه سال گذشته در تقسیمات کشوری به عنوان شهر جدید اسلامشهر آق گل شناخته شد.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان افزود: امسال پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهر جدید اسلامشهر آق گل ملایر نیز در حال برگزاری است.
الماسی اضافه کرد: شمار داوطلبان شورای شهر در شیرین سو از توابع کبودرآهنگ به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات نرسید بنابراین در این منطقه انتخابات شورای شهر برگزار نمی شود.
وی افزود: 932 روستای استان همدان شرایط لازم برای برگزاری انتخابات شورای روستا را دارد که در این دوره از انتخابات در 45 روستا به علت نرسیدن شمار داوطلبان به حد نصاب لازم انتخابات برگزار نمی شود.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: طبق آخرین آمار سرشماری نفوس مسکن سال 95 در استان همدان یک میلیون و 288 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
الماسی گفت: 34 هزار و 600 رای اولی استان همدان در انتخابات امسال برای نخستین بار در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری****انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.