به گزارش ایرنا اکبر رنجبرزاده شامگاه سه شنبه در جمع حامیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در حسینیه ثارالله(ع) شهرستان ملایر اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات بر عزت و اقتدار ایران می افزاید.
وی نقش، حضور و دغدغه مردم برای اداره حکومت را یک ضرورت برشمرد و افزود: چنانچه مردم در اداره حکومت کناره گیری کنند و فعالانه وارد نشوند، این زنگ خطری برای ریشه های انقلاب است و مسیر حکومت را به انحراف می کشاند.
وی بیان کرد: اگر امروز شاهد اقتدار ایران در جهان و منطقه خاورمیانه بوده و از ضریب امنیت بالایی برخوردار هستیم، این امر به واسطه مدیریت صحیح کلان کشوری، رشادت ها، شهادت طلبی ها و ایثارگری های کسانی است که در رکاب ولایت فقیه قرار گرفتند.
رنجبرزاده بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: هر برگ رای مردم ایران همچون خون شهیدان می تواند این کشور را بیمه کند.
وی بیان کرد: آماده بودن زیربناهای کشور در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و رونق گرفتن تولید، در گرو وجود امنیت است که با رای به تغییر می توانیم مسیر توسعه را محکم تر طی کنیم.
وی همچنین به روی کار آمدن دولتی کارآمد را یک ضرورت دانست و بیان کرد: افرادی که در مسئولیت قرار می گیرند، باید با نگاه مدیریت جهادی عمل کنند و مدیریتی باید سکان دار اجرایی کشور شود که با انگیزه، مصمم، پاکدامن بوده و مسیر زندگیش برای خدمتگزاری شفاف باشد.
رنجبرزاده با بیان اینکه هیات دولت باید آماده، پرتلاش و باانگیزه برای خدمت باشد، تاکید کرد: اگر روزی مسئولان ما مردم را فدای موقعیت های اجتماعی خود، کسب جایگاه و ثروت و قدرت خود کنند، قطعا این زنگ خطری برای از دست دادن دستاوردهای شهیدان است.
وی با اشاره به وجود منایع غنی ایران و سرمایه نیروی انسانی گفت: باید به کسی رای دهیم که در مسیر ثروت اندوزی خود و اطرافیانش نباشد و مدیران انقلابی برای خدمت به مردم به کار گیرد.
به گزارش ایرنا نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ماشین محرکه توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی کشور به حرکت درآید، هیچ چیزی جایگزین مدیریت جهادی نمی شود.
رنجبرزاده با بیان اینکه با حضور حداکثری در انتخابات برای تشکیل یک دولت هدفمند تلاش کنیم، گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب رئیس جمهوری نباید چشم طمع به بیرون داشته باشد و خودباوری ها را شکوفا کرده و به دشمن لبخند نزند.
وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام رئیسی با درصد بالایی رئیس جمهور آینده کشور خواهد شد، افزود: باید همه را برای حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق های رای هوشیار و آگاه کنیم و با سرعت و شتاب برای بالندگی انقلاب و نظام گام برداریم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز ارایه اطلاعات و آمار مهم نیست، مهم رونق ایجاد کردن بر سر سفره مردم است.
حجت الاسلام احد آزادی خواه نظارت را رکن اساسی در کشور برشمرد و بیان کرد: کشور هم اکنون به مدیر ناظر نیاز دارد تا دست خائن به بیت المال را قطع کرده و نگذارد اختلاس های میلیاردی و گیرندگان حقوق های نامتعارف رخ دهد.
وی با بیان اینکه دکتر رئیسی فردی اصلح و توانمند برای مدیریت کشور است، افزود: وی کمر همت را بسته و می خواهد محرومیت و تبعیض را برداشته و عدالت را در جامعه پیاده کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: همه ما باید در فرصت باقیمانده برای تشویق مردم در حضور پای صندوق های رای و تصمیم قطعی رای خاکستری ها برای حضور در انتخابات تلاش کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**تنظیم و انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.