به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تاکید بر اینکه میدان رقابت انتخابات باید عادلانه و منصفانه باشد، اظهار کرد: هیچ اصلاح طلبی خلاف مصالح نظام سخن نمی گوید و هیچ وزیری در دولت اصلاحات دارای پرونده قضایی نبوده است.
وی اظهار کرد: مردمی که می خواهند رای دهند و انتخاب اصلح داشته باشند، طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید با حضورشان در صحنه انتخابات باشکوه و عظمت را رقم بزنند، پس باید قدرت انتخاب داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم گفت: متاسفانه عوام فریبی ها و شعارهای پوپولیستی موجب شد در دو دوره همه چیز در کشور نابود شود و هم اکنون نیز دوباره این روند رونق گرفته است.
وی با اشاره به شعارها و وعده های دروغین از جمله افزایش یارانه از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: شان و منزلت مردم ایران ایجاب نمی کند که شعارهایی بدهیم که قدرت تحقق آنها را نداریم.
وی به شرایط سخت دولت یازدهم در زمان شروع به کار اشاره کرد و افزود: افتخار دکتر روحانی این است که پای دست اندازی به بیت المال و اسناد اختلاس را امضا نکرد، در حالیکه پای دزدی ها و اختلاس ها امضای دولتمردانی بود که امروز مدعی هستند دکتر روحانی قول داده و عمل نکرده است.
کاظمی به موفقیت ها و تلاش های مجدانه دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اشاره و بیان کرد: دولت بعدی دکتر روحانی دولت قوی تری خواهد بود و ترکیب مجلس هم اکنون ترکیب خوبی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: به جای دامن زدن به تفرقه ها و دورغ پراکنی ها به دنبال اتحاد و ساختن فردای کشور باشیم.
رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی در ملایر نیز بیان کرد: همه مردم باید با رعایت ادب، کمال و احترام و با مد نظر قرار دادن قوانین، برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنیم.
حجت الاسلام عبدالکریم ترابی ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اینکه عده ای قول و وعده های بی اساس همانند ایجاد چند میلیون شغل و یا افزایش یارانه 250 هزار تومانی را می دهند، باید بدانند که اینها نیاز به چند میلیارد سرمایه دارد و مردم ما خوب می فهمند که نباید اینگونه سخن گفت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528
خبرنگار: معصومه موسوی***انتشار دهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.