نادر پیرتاج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی از امروز چهارشنبه تا اواخر هفته با ورود هوای سرد، دمای استان به ویژه دمای شبانه به طور محسوسی کاهش می یابد.
وی اضافه کرد: در برخی از نقاط استان همدان به ویژه در مناطق شمالی استان، احتمال سرما زدگی سر درختی ها و بوته ها دور از انتظار نیست.
وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته نهاوند با 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، گل تپه با سه درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
وی ادامه داد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به استان همدان تا اواسط هفته آینده رعد و برق، بارش باران، تگرگ و سرعت وزش باد پیش بینی می شود که در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ، رعد و برق و تگرگ وجود دارد و در این مدت لغزندگی در محورهای ارتباطی پیش بینی می شود.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/ 1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.