وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر مسئولیت پذیری دولت تدبیر و امید گقت: رشد و اعتلای یک جامعه در گرو مسئولیت پذیری است و دولت روحانی دولتی مسئول است.

به گزارش‌ایلنا، عصر دوشنبه تالار معلم همدان میزبان علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. وی در همایش اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به بررسی کارنامه دولت روحانی پرداخت.

ربیعی با اشاره به اینکه انسان‌ها نسبت به خود، جامعه خویش و جهان پیرامون خود مسئول هستند، افزود: باید مسئولیت ها را زندگی کرد، عقلانیت و تلاش ابزارهای تولید در جهت داشتن جامعه ای پویا است؛ پس باید از شعارهایی که ما را از تولید و روی آوردن به یارانه‌های 250 هزار تومانی سوق می‌دهد، دوری کنیم.

ربیعی با بیان اینکه ما اقتصادی کوچک شده و محدود را تحویل گرفتیم، افزود: جامعه باید به سمت تولید پیش رود و آن توسط کار و کارگر بدست می آید. ما به دست کسی که به تولید کمک می کند بوسه می زنیم.

وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از رونمایی برنامه اشتغال وزارتخانه، برنامه کوتاه مدت مشاغل، پرداخت حق بیمه به جوانان و زنان، حرکت از یارانه به سمت کارانه و آموزش در محیط کار خبر داد و اشتغال فراگیر ضد فقر، اشتغال توانمند ساز را عنوان برنامه در نظرگرفته شده برای اشتغال معرفی کرد. او ابراز امیدواری کرد ادامه این روند به توسعه پایدار کشور کمک کند.

در این همایش ده ها تن از کارگران، کارفرمایان و فعالان اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.