به گزارش روز چهارشنبه ایرنا رئیس و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به پاس تلاش های عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در ایجاد همگرایی و تعامل سازنده بین بخش خصوصی و دولت تقدیر کرد.
در این تقدیر نامه آمده است با گسسته شدن زنجیرهای تحریم ظالمانه علیه ایران با همت و تدبیر مسئولان و فراهم آمدن فضایی مثبت و متفاوت به نسبت سال های گذشته، موجب شد تا صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی گام های بزرگ تری در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی بردارند.
رئیس و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان از حسن تدبیر و انجام مصوبات این شورا توسط مجموعه تحت مدیریت فرماندار ویژه ملایر در راستای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی استان همدان و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال تقدیر کرد.
فعالان اقتصادی ملایر و نمایندگان بخش خصوصی این شهرستان به این منظور در دیدار با فرماندار ویژه ملایر رونق تولید و اشتغال را مرهون توسعه ارتباط دولت با فعالان اقتصادی و بازدیدهای مکرر وی از واحدهای تولیدی و پیگیری های لازم برای رفع موانع تولید طی سال گذشته عنوان کردند.
نمایندگان بخش خصوصی این شهرستان تحقق شعار سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را نیازمند حضور و توجه بیشتر مدیران ارشد به فعالان اقتصادی دانستند و خواستار حضور مستمر و مداوم فرماندار ملایر از کارخانجات و واحدهای تولیدی این شهرستان شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز از عنایت و توجه ویژه استاندار همدان و رئیس اتاق بازرگانی همدان به عنوان رئیس و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و تلاش ها و خدمات ارزنده این شورا برای رفع موانع و مشکلات بخش اقتصادی این شهرستان تقدیر کرد.
عبدالعظیم رضایی گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های ملایر در حوزه صنعت و معدن، امیدواریم با هم افزایی و تعامل بیشتر دولت و فعالان اقتصادی شاهد رونق بیشتر حوزه اقتصاد و تولید این شهرستان باشیم.
با تشکیل ستاد تسهیل استان و به منظور حمایت از بخش تولید و صنعت و تحقق اقتصاد مقاومتی، 45 واحد مشکل دار به استان همدان معرفی و 107 مصوبه برای این شهرستان مصوب شد که از این تعداد 37 مصوبه اجرا، 35 مصوبه در دست اقدام و 34 مصوبه نیز به دلیل عدم امکان، اجرایی نشد.
اخیرا نیز با تدبیر دولت یازدهم و استاندار همدان کارخانه فولاد آلیاژی ملایر که چندین سال است به دلیل مشکلات تعطیل شده بود، به چرخه تولید بازگشت.
شهرستان ملایر با دارا جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار:معصومه موسوی**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.