به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مصطفی خزاعی عصر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان کشوری پرسش مهر با موضوع "خشونت از کجا نشات گرفته و چگونه عده‌ای خشونت را می‌آموزند؟" اظهار داشت: پرسش مهر ریشه در مباحث و مسائلی دارد که نیاز است افکار عمومی به آن پاسخ دهند و مورد توجه قرار گیرد بر این اساس هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس سوالی توسط رئیس جمهور از دانش‌آموزان پرسیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالتحصیلی جاری چرایی خشونت در جامعه مورد سئوال قرار گرفت، افزود: موضوع سوال در شرایطی که جهان اسلام مورد هجمه گروه‌های تکفیری قرار گرفته است و بیشترین خشونت علیه اسلام و مسلمانان است، مطرح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه دشمن برای آسیب زدن به اسلام به دنبال نشان دادن چهره خشن به ذهن عموم جهان است، بیان کرد: هر زمانی که بشر همانند گروه‌های تفکیری دچار تعصب کورکورانه شود به سمت خشونت روی می‌آورد.

وی گفت: خشونت وحشیانه‌ای در مجامع عمومی امروز در حال شکل‌گیری است به طوری که قدرت‌های بزرگ و استکباری به بهانه‌های مختلف اعمال خشونت می‌کنند.

خزاعی تصریح کرد: اکثریت رسانه‌های غربی در اختیار رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند و با تولید فیلم‌های ساختگی با محوریت قتل و جنایت دنبال معرفی قهرمان هستند.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات دورغ جهان اسلام را سرچشمه خشونت معرفی می‌کنند در حالی که منشأ تروریسم در کشورهای غربی قرار دارد به طوری که بدترین نوع خشونت در فلسطین و توسط رژیم کودک‌کش صهیونیسم علیه مظلومان اعمال می‌شود که نشان از خشونت عریان رژیم صهونیستی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: با وجودی که دولت‌های غربی شعار پرهیز از خشونت می‌دهند اما بیشترین حمایت را از رژیم اشغالگر قدس دارند و این وحشی‌گری‌ها ادامه دارد اکنون عربستان بر مردم یمن ستمگری می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌های مقابله با خشونت باید بسته شود، اظهار داشت: متأسفانه در داخل کشور دچار خشونت کلامی هستیم به طوری که افراد اختلاف سلیقه‌ با دیگران را نمی‌توانند تحمل کنند.

خزاعی با بیان اینکه با چنگ انداختن بر صورت یکدیگر نباید زمینه بهره‌برداری دشمن را فراهم کنیم، افزود: فرهنگیان وظیفه دارند که با آگاهی‌بخشی و تحکیم وحدت زمینه انسجام و امنیت در کشور را فراهم کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات سبب عقب رانده شدن و ایجاد ضعف در دشمن می‌شود بر این اساس باید به عنوان یک تکلیف همه در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 621779
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.