سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: نیروی انتظامی نهاوند با به کارگیری عوامل اجرایی یگان امداد و کوپ تابعه در دو هفته گذشته نسبت به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح تفرج‌گاه‌های درون و برون‌شهری شهرستان نهاوند اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم و هم‌چنین خودروهای دارای آلودگی صوتی یکی از برنامه‌های این طرح بود، چرا‌ که این قشر با اقدامات خلاف‌کارانه خود زمینه سلب آسایش شهروندان را در تفرج‌گاه‌ها فراهم می‌کنند.

ملکی افزود: در پی اقدامات گسترده و اجرای طرح به صورت هدف‌مند در نهایت عوامل انتظامی شهرستان موفق به توقیف پنج دستگاه خودرو و 60 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شده که این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: طرح‌های مختلف انتظامی در راستای افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات در شهرستان نهاوند اجرا شده است و خوشبختانه در راستای اجرای این طرح‌ها که عمدتا موفق هستند انواع سرقت‌ها در شهرستان کاهش داشته است.

ملکی با اشاره به لزوم همکاری و نقش اخبار و اطلاعات مردمی در این موفقیت‌ها افزود: پلیس دستگاه مخالف شادی مردم نیست اما کسانی که بخواهند با اقدامات غیر‌متعارف امنیت شهر را مختل کنند با دستور قضایی توسط پلیس رصد می‌شوند و با عوامل هنجار‌شکن در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613500
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.