سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 4 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از شیراز به مقصد همدان در حال حرکت بود در 500 متری ورودی شهر همدان و در نزدیکی میدان امام حسن مجتبی(ع) واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی 2 سرنشین شامل یک زن 70 ساله و یک مرد 35 ساله جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: این اتوبوس که در مجموع 7 نفر سرنشین داشت، ابتدا از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با تیر برق حاشیه جاده واژگون شده است.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته عامل اصلی بروز این سانحه جاده ای، خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.


جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه وانت نیسان نیز گفت: صبح امروز یک دستگاه وانت نیسان در مسیر ملایر به بروجرد واژگون و راننده 62 ساله آن در دم جان باخت.


وی از رانندگان خواست: با توجه به ریزش باران هم اکنون سطح تمامی جاده های این استان لغزنده است و از رانندگان انتظار می رود علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی را نسبت به خودروی جلویی رعایت کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613486
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.