امیر خجسته روز شنبه در شورای اداری استان همدان بیان کرد: یکی از اصلی ترین موانع بر سر راه اجرای اقتصاد مقاومتی مفاسد اقتصادی است که از گذشته در بدنه جامعه ریشه دوانده است.
وی اضافه کرد: در جریان مبارزه با شبکه های فساد 30 تن از مفسدان اقتصادی مرتبط با شبکه های بانکی شناسایی شدند.
وی تاکید کرد: از تمامی نمایندگان مجلس و مسئولان نظارتی درخواست شده به هیچ وجه در برابر تخلفات اقتصادی سکوت نکنند تا این فسادها تعیین تکلیف شوند.
نماینده همدان و فامنین در خانه ملت یادآوری کرد: در جریان یک تحقیق و تفحص صدها میلیارد ریال به بیت المال بازگرداند شد.
خجسته تصریح کرد: طبق آمار روزانه سه هزار کانتینر کالا قاچاق وارد کشور می شود، آیا با این وضعیت می شود اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.
وی اضافه کرد: چگونه می شود با این همه توان و ابزار نظارتی روزانه 50 کانتینر لباس قاچاق از ترکیه وارد کشور شود؟
وی افزود: این حق ملت ایران نیست که با وجود شناسایی افراد فعال و اثرگذار در مفاسد اقتصادی با آنها هیچ برخوردی صورت نگیرد.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باید در برابر مفاسد ایستاد.
خجسته با ذکر اینکه از 30 مفسد اقتصادی شناسایی شده شماری دستگیر شدند گفت: محکم پای این پرونده ایستاده ایم تا کسی نتواند در فرایند بررسی آن تزلزلی ایجاد کند.
وی تصریح کرد: عواملی که باعث بروز اختلاس های میلیاردی و شکل گیری بابک زنجانی ها شده باید شناسایی و رفع شود.
وی کنار گذاشتن مجادلات سیاسی و حفظ وحدت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر گونه مجادلات بین اعضای مجمع نمایندگان استان همدان در خانه ملت مردود است.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بروز اختلاف باعث عقب رفت استان می شود همانگونه که در سه دهه گذشته بروز مجادلات سیاسی این استان را از پیشرفت عقب نگهداشته است.
خجسته بیان کرد: استان همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی به خوب عمل کرد بگونه ای که با اجرای طرح هایی که سالها بر زمین مانده بود زیرساخت ها اجرای اقتصاد مقاومتی شکل گرفت.
وی تاکید کرد: هدف اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتعال و رفع بیکاری در کشور است و هر کس یک شغل ایجاد کند قهرمان ملی است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.