فرهاد فرزانه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریل گذاری راه آهن تهران - همدان در ایام تعطیلات نوروزی ادامه داشته و در ایام تعطیلات 15 کیلومتر ریل گذاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه عملیات ریل گذاری تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است افزود: روزانه بین یک هزار و 152 تا هزار و 500 متر ریل گذاری انجام شده است.
وی درباره اعتبار مالی اختصاص یافته به این طرح خاطرنشان کرد: اعتبار مالی به تدریج در این بخش اختصاص می یابد اما در مجموع هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن همدان - تهران هزینه خواهد شد.
وی همچنین درباره بیمارستان 82 تختخوابی شهرستان بهار نیز گفت: این بیمارستان یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان بهار است که باید زودتر بهره برداری برسد.
فرزانه بیان کرد: اعتبار بیمارستان که از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان همدان است به صورت کامل تخصیص یافته و تمام تلاش مسئولان برای اتمام ساخت بیمارستان و پاسخ به خواسته مردم است.
گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان 82 تختخوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار از سال 1390 در زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع و زیر بنای هشت هزار و 300 متر مربع آغاز شده است.
این بیمارستان بخشهای مختلفی از جمله اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و چندین بخش مراقبتهای ویژه و اداری و مدیریتی تشکیل شده است.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.