محمدتقی رحیمی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: آرمین طلایی منش، سیدجمال معصومی و میلاد داوودی به دلیل حواشی ایجاد شده در بازی برابر شهرداری تبریز به سه جلسه محرومیت از حضور در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری محروم شدند.
وی اضافه کرد: این حکم قطعی است و نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم اما باشگاه نیز جرائمی را برای این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.
رحیمی افزود: این محرومیت از بازی روز دوشنبه مقابل شاهین شهرداری بوشهر اعمال شده است و نمی توانیم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان پیرامون استعفای محمد بهگندم سرپرست این تیم گفت: بهگندم متقاضی جدایی از پاس است و نامه استعفای خود را نیز به باشگاه ارایه کرده اما هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
وی اضافه کرد: استعفای سرپرست پاس در حال بررسی است و در روزهای آینده نسبت به موافقت یا عدم پذیرش استعفا تصمیم گیری می کنیم.
رحیمی با اشاره به بازی های سرنوشت ساز پاس در لیگ دسته دوم کشور گفت: شکست هفته اخیر برابر هف سمنان وضعیت تیم در جدول رده بندی لیگ 2 با افت مواجه کرد اما باید در دیدارهای باقی مانده با کسب نتایج مطلوب بتوانیم راه را برای صعود هموار سازیم.
وی افزود: تیم پاس باید با تغییر تاکتیکی و استفاده بهتر از مهره ها بتواند نتایج بهتری را کسب کند ضمن اینکه در تامین نیازهای تیم از هیچ تلاشی دریغ نداشته ایم.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما ابتدا صعود به مرحله دوم رقابت ها است و پس از آن با تقویت قوای فنی تیم درصدد صعود به لیگ یک خواهیم بود.
پاس همدان در حال حاضر با 23 امتیاز در رده ششم جدول گروه سه لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.