به گزارش ایرنا حبیب مومیوند چهارشنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از بانوان تویسرکان با بیان اینکه توسعه اقتصادی و شاخصه های معیشتی بدون مشارکت بانوان امکان پذیر نیست افزود: اکنون شاهد کاهش شیب تند پدیده مهاجر فرستی از تویسرکان هستیم که رشد اقتصادی و اشتغالزایی با مشارکت بانوان و آقایان اثر بخشی مستقیمی در این زمینه دارد.
وی بیان کرد: نمی توان امیدوار به پیشبرد روند توسعه شهرستان بدون حضور و مشارکت بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بود.
مومیوند با اشاره به اینکه اکنون آسیب های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد جامعه را با تهدید مواجه کرده است اظهار کرد: نظام اسلامی خواهان حضور اثر بخش بانوان در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و بر خلاف برخی کشورها که حضور بانوان را در عرصه های مختلف محدود می کنند برای جایگاه زنان همانند مردان ارزش قائل است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون شهرستان تویسرکان در بخش هایی مانند مشاغل خانگی، صنایع دستی و کشت های گلخانه ای به حضور و مشارکت گسترده بانوان نیاز دارد و از حضور بانوان در تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استقبال می کند.
مومیوند با اشاره به تشکیل 15 کمیته تخصصی در کارگروه بانوان فرمانداری تویسرکان گفت: همچنین طرح های اجرایی با هدف ایجاد شور و نشاط در میان بانوان مانند استخر شنای مجزا، سالن ورزشی و پارک ویژه بانوان در حال ساخت و بهره برداری است.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
2087/7524 خبرنگار: وحید الوندی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.