به گزارش ایرنا قرار بود این مجمع انتخاباتی صبح فردا دوشنبه در سالن اجتماعات 'نور' همدان برگزار شود اما فدراسیون در نامه ای خطاب به رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان خواستار تعویق در انجام این مجمع شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی کشور در نامه از تعویض زمان برگزاری مجمع را خواستار شد و دلیل آن را همزمان با چند برنامه مهم در تهران عنوان کرد.
رسول منعم روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این درخواست برخلاف میل باطنی ما و تاکید بر انجام جلسه مجمع بود و با این حال با تعویق آن موافقت کردیم.
وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا ظرف روزهای آینده نسبت به برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی همدان اقدام کنیم تا این هیات نیز به سازماندهی لازم برسد.
انتخابات رئیس هیات کشتی همدان در حالی با دوازده داوطلب نام نویسی شد که حسین قراباغی عضو شورای اسلامی شهر همدان با وجود شانس لازم برای این انتخابات، از حضور در مجمع انصراف داد.
اهالی کشتی خواستار سپردن ریاست هیات به دست یکی از گوش شکسته ها هستند و با این حال ورود برخی افراد مسئول در انتخابات، شرایط را پیچیده کرده است.
هیات کشتی همدان در حال حاضر با بدهی میلیونی بابت شرکت در لیگ برتر کشتی در ادوار گذشته مواجه است و گفته می شود رقم این بدهی نزدیک به پنج میلیارد ریال است.
از سوی دیگر حاشیه های بوجود آمده در ماه های اخیر در ورزش کشتی، این هیات را آبستن اتفاق های ناخوشایند از جمله شکایت رئیس سابق هیات از ورزشی نویس یکی از نشریات استان و اختلاف های گسترده در بین اهالی کشتی پیرامون عملکرد این هیات کرد.
نکته جالب توجه اینکه برخی قهرمانان ارزنده آسیایی، جهانی و المپیک خواستار سپردن ریاست هیات به یکی از گوش شکسته ها شده اند.
آنها نیز معتقدند کشتی نباید رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد و نیاز به حضور خاک خورده سرد و گرم چشیده تشکی کشتی دارد.
هم اکنون هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف در همدان فعالیت دارند.
کشتی در حال حاضر ورزش اول استان همدان به شمار می رود و دارای قهرمانان ارزنده المپیک، جهانی، آسیایی و قاره ای است.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.