فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک انبار 121 تن برنج احتکار شده خبر داد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۱۲۱ تن برنج احتکار شده  به ارزش ۹۲۰ میلیون تومان در یک انبار توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شده است.

به گزارش جماران، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کالا، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران اقدام به شناسایی محل دپوی کالا کرده و به دنبال هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل پس از کشف برنج احتکاری با بررسی‌های به عمل آمده از احراز احتکار، انبار یاد شده را پلمب کردند و متهم بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد این افراد با فعالیت های غیر قانونی خود چرخه کار و رونق تولید را در کشور دچار مشکل کنند و شهروندان نیز می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

میزان کشفیات کالای قاچاق از ۵۴ میلیارد تومان در سه ماهه سال گذشته به  ۶۴ میلیارد تومان در فصل بهار امسال رسیده است.

کشف هروئین با همکاری سربازان گمنام

سردار بخشعلی کامرانی صالح در خبر دیگری اظهار داشت: در یک عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با موادمخدر و ستاد خبری اداره اطلاعات استان همدان ، یک محموله هروئین در ورودی شهرستان بهار شناسایی شد.

وی افزود: اعضای یک باند قاچاق، هروئین را در استان‌های غربی به مقصد همدان بارگیری کرده بودند که خودروی آنها شناسایی و در بازرسی از آن ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کبودراهنگ یک باند قاچاق که اقدام به انتقال تریاک به این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از وسیله نقلیه قاچاقچیان چهارکیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.