معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از تعطیل شدن ترم تابستان این دانشگاه خبر داد.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد: ترم تابستان ۹۹ در دانشگاه بوعلی سینا برگزار نمی شود.

به گزارش جماران، دکتر حسن ساری‌خانی با اعلام عدم برگزاری ترم تابستان در دانشگاه بوعلی سینا توضیح داد: ترم تابستان در دانشگاه بوعلی برگزار نمی شود چراکه هنوز تکلیف دروس عملی به سرانجام نرسیده و قرار است هفته آینده در رابطه با آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه هنوز کارهایی در آموزش دانشگاه مبنی بر اسکن مدارک داریم، اظهار کرد: همچنین در ۲۶ تیرماه کنکور دکتری، ۲ و ۳ مردادماه کنکور کارشناسی ارشد و اواخر مردادماه نیز کنکور سراسری در دانشگاه برگزار می شود.

ساری‌خانی درباره مشکلات امتحانات مجازی این دانشگاه توضیح داد: مشکلاتی که در این زمینه داشتیم بیشتر کاربری بوده و اساتید هنگام انتشار سوالات در سایت به برخی موارد مانند درج زمان امتحان، انتخاب گزینه صحیح در امتحانات تستی و درج صحیح زمان پاسخگویی توجه نکردند.

وی ادامه داد: البته ما در برخی ساعات نوسان سرعت اینترنت را داریم و ممکن است در آن زمان دانشجویان در سامانه دچار مشکل شوند که پس از چند دقیقه معمولاً مشکل حل می شود.

ساری‌خانی درباره آموزش اساتید برای استفاده از این سامانه ها مطرح کرد: تقریباً در بازه زمانی ۱۰ روز کارگاه های مختلف آموزشی برای تمام اساتید اعم از اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو به منظور نحوه استفاده از سامانه ها برگزار کردیم.

وی افزود: در صورت لزوم حتی برخی از این کارگاه ها تکرار شدند و فیلم برخی از آنها را هم پس از پایان کارگاه تهیه کردیم و به همراه دستورالعمل pdf آن در اختیار اساتید قرار دادیم.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با تصمیمات هیئت امناء دانشگاه برای کم کردن شهریه دانشجویان اعلام کرد: بحث تخفیف شهریه ۹۸۲ در دستور کار کمیسیون دائمی هیئت امنا قرار دارد.

وی ادامه داد: هفته آینده اگر جلسه کنسل نشود، کمیسیون دائمی هیئت امنا را داریم و این بحث در آنجا طرح می شود و پس از تأیید کمیسون این مورد در جلسه خود هیئت امنا مطرح خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.