مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: خرداد امسال ۷۳۰ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۸۵ سهم در این بورس منطقه‌ای معامله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اعلام اینکه خرداد امسال ۷۳۰ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۸۵ سهم در این بورس منطقه‌ای معامله شد، گفت:  ۵۲ درصد از آن مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد مربوط به فروش سهام است.

به گزارش جماران، علی اسکندری با بیان اینکه خرداد امسال ۷۳۰ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۸۵ سهم در این بورس منطقه‌ای معامله شد، گفت: این تعداد سهم متعلق به ۵۰۵ شرکت به ارزش ۹ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۲۰۵ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۵۴۹ ریال در تالار بورس منطقه ای استان داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۲ درصد از آن مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد مربوط به فروش سهام است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اظهار داشت: با توجه به ۱۷ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۵۶۹ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۷۳۸ ریال بود که نسبت به اردیبهشت امسال، ۲۴ درصد افزایش داشته است. 

اسکندری گفت: در این ماه شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه ملت و بانک گردشگری به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، شاخص کل بورس در پایان خرداد ماه معادل یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۶۲۷  واحد بود و شاخص کل فرابورس نیز با سه هزار ۶۷ واحد  واحد افزایش به ۱۴ هزار و ۱۸۰ واحد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.