به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی صبح چهارشنبه در چهل و ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان همدان از زحمات و پیگیری شرکت آب منطقه‌ای در راستای ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و همچنین مدیریت سیلاب به خصوص سیلاب فروردین تشکر کرد و گفت: انجام لایروبی و آزادسازی تصرفات در حاشیه رودخانه‌ها از مهمترین فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: در این راستا افراد سودجو و متصرفین اراضی ملی مشکلاتی را در مسیر اجرا و عملیات به وجود می‌آورند که در جهت تسریع در اجرای کار و قطع دست سودجویان همکاری و همراهی بیش از پیش مراجع قضائی و انتظامی مورد نیاز است.

عراقی افزود: ایمن سازی رودخانه‌ها در شهرها و روستاها و نیز خارج از مراکز جمعیتی منجر به آسایش خاطر هموطنان شده و از بروز خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم جلوی توسعه را در استان همدان بگیریم و باید تمهیدات لازم برای ورود سرمایه گذار به استان همدان اندیشیده شود که البته آن هم باید در چارچوب قانون باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان افزود: باید تمامی واقعیت‌ها به سرمایه گذاران گفته و با آنها شفاف برخورد شود و سپس از آنان حمایت کامل صورت گیرد.

وی گفت: مهمترین رکن؛ آگاهی بخشی جامعه است و هرچه آگاهی مردم بیشتر شود کارها با سهولت و بدون تنش انجام خواهد شد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.