حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: حضرت خدیجه (س) از بانوان برتر اسلام است و جایگاه و قدر و منزلت والایی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) از تمام جایگاه، آبرو و اعتبار و اموالش در مسیر اعتلای کلمه الله و پیشبرد اهداف اسلام نوپا استفاده کرد و هر آنچه داشت را در راه خدا و برای پیشبرد اسلام گذاشت، گفت: نسل امامت که از زهرای اطهر (ع) است از دامن حضرت خدیجه (س) متولد شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بانوان انقلابی و جهاد گر ما نیز همچون حضرت خدیجه (س) دفاع و پشتیبانی و حمایت از مسیر اسلام و انقلاب را تا ظهور منجی عالم بشریت پیش ببرند، گفت: در طول تاریخ هر کجا اتفاقی بلند رخ داده به واسطه حضور یک بانوی مجاهد بوده است.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه صحنه‌های متعددی از این حضور را در انقلاب اسلامی ایران شاهد بوده‌ایم، افزود: این روزها ایام رحلت بی بی دو عالم حضرت خدیجه (س) با مناسبتی تقارن یافته به طوری که رزمایشی برای مواسات، همدلی و برادری بین آحاد امت انقلابی و اسلامی شکل گرفته است.

وی بابیان اینکه نمونه‌ای بارزتر و شاخص تر از حضرت خدیجه (س) در دنیا سراغ نداریم که از تمام داشته‌های خود در راه اسلام گذشت، گفت: خداوند بالاترین درجات را به حضرت خدیجه (س) عنایت کرد و امیدواریم بانوان ایران اسلامی خدیجه وار در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب قدم بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.