به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری بعدازظهر دوشنبه در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان رونق تولید گفت: این نامگذاری به منظور حرکت هدفمند، تعیین اولویت‌های کاری و تلاش بیشتر در راستای تحقق چشم اندازهای تعیین شده است.

حسین افشاری با اشاره به ۷۸ پروژه پیشنهادی اولویت دار از سوی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: ۲۸ پروژه به عنوان اولویت نخست شهرستان همدان تعیین شد تا با تمرکز بر آنها طرح‌ها هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد و همزمان در گام بعدی ۵۰ پروژه دیگر به عنوان اولویت دوم مد نظر قرار گیرد.

وی از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: در سال جاری نیز حدود ۶ هزار و ۳۰۰ مورد اشتغال برای شهرستان همدان پیش بینی شده که دستگاه‌های اجرایی باید با پرهیز از حاشیه‌ها و با توجه به رکود حاصل از وضعیت شیوع ویروس کرونا با شتاب بیشتری توان خود را معطوف به جهش تولید و تعهدات پیش بینی شده کنند.

فرماندار همدان با اشاره به حجم قابل توجه نقدینگی سپرده‌های مردمی در بانک‌های استان همدان تاکید کرد: باید شرایط را برای سرمایه گذاری مردم در بخش‌های مختلف تولید فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.