مجید درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های حمایتی یاد شده توسط جمعی از افراد خیر اندیش و نیک سرشت این شهرستان در قرارگاه رزمایش مواسات مومنانه تهیه و توسط نیروهای سپاه امروز در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح سه مرحله ای رزمایش مواسات مومنانه گفت: مرحله اول رزمایش امروز آغاز شده و در ۱۵ رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی مرحله دوم و در عید فطر مرحله سوم این رزمایش برگزار می شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شرایط کرونایی به هشت هزار و ۵۰۰ خانوار شهرستان آسیب وارد کرده که در رزمایش مواسات مومنانه به آنها کمک می کنیم.

اسدآباد با ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

بیماری کرونا  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در مرکز چین گزارش شد و  اواخر بهمن ماه به طور رسمی به کشورمان راه یافت.

با وجود تلاش مستمر محققان جهان از جمله پژوهشگرانی ایرانی، هنوز  دارو و واکسن مشخصی برای این بیماری شناسایی نشده و در کشورمان با وجود اتخاذ تدابیری همچون توقف موقت کسب و کارها و  تعطیلی مراکز آموزشی، ویروس کرونا  که از طریق ریز قطرات فرد آلوده در هوا و اشیای آلوده منتقل می شود تا به امروز ۸۷ هزار نفر را  مبتلا کرده است.

هم اکنون بسیاری از مشاغل فعالیت را از سر گرفته‌اند و ترددهای درون شهری افزایش یافته، اما  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی همچنان مورد تاکید کارشناسان و مسوولان است. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.