سید رسول حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعهد ایجاد اشتغال در سال ۹۸ در شهرستان تویسرکان، هزار و ۵۱۳ نفر بود و با توجه به آمار ثبت شده، ۴۴ درصد بیشتر از تعهد اعلام شده در این شهرستان اشتغال ثبت شده است.

وی بیان کرد: شهرستان تویسرکان همچنین در سال ۹۸ توانست با جذب بیش از ۶۶ درصد از سهم اعتبارات خود در قالب تسهیلات اشتغالزای روستایی، رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد.

حسینی اظهار داشت: سهمیه شهرستان در جذب تسهیلات اشتغالزای روستایی در سال گذشته ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در مجموع ۴۴ میلیارد تومان در این قالب برای جویندگان اشتغال در شهرستان جذب شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های شهرستان تویسرکان در حوزه گردشگری، صنایع دستی به ویژه مبل و منبت، باغداری، کشاورزی و کشت گلخانه ای بسیار بالا و قابل توجه است افزود: تویسرکان با برخورداری از بیش از چهار هزار و ۷۰۰ کارگاه تولید صنایع مبل و منبت می تواند با دریافت نشان ویژه تجاری و برند سازی، تولیدات خود را در این بخش به داخل و خارج از کشور صادر کند.

فرماندار تویسرکان خاطر نشان کرد: اکنون شهرستان تویسرکان با فعالیت اثر گذار سه شرکت داروی فاران شیمی، هگمتان دارو و تدبیر دارو یکی از قطب های تولید دارو در غرب کشور به حساب می آید.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در ۹۰ کیلومتری مرکز استان و دامنه جنوبی کوه الوند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.