سرهنگ علی حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف یک هزار و ۵۶۸ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شده است.

سرهنگ حیدری افزود: طیور کشف شده به اداره دامپزشکی منتقل و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش طیور کشف شده را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند از کشف تعداد ۲۰ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف تعداد ۲۰ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را حدود ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شده است.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود: احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهم نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.