حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اطلاعات همدان افزود: وزارت اطلاعات به عنوان نهادی مهم با برخورداری از وجود انسان‌هایی مومن ، متعهد و توانمند در برابر دشمنان موفق بوده است.

وی با تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) امید مستضعفان جهان است و همه باید با دعا به درگاه خداوند متعال فرج آن امام را از خداوند بخواهند.

 امام جمعه همدان با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز سرباز گمنام گفت: برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی کشورمان، از آنِ وزارت اطلاعات است که در کنار و همکاری سایر نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی این نعمت بزرگ را به مردم هدیه داده است. 

 وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که وزارت اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام اسلامی توصیف فرموده اند، بیان کرد: وزارت اطلاعات با استفاده از ظرفیت های مردمی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عرصه پیچیده و جنگ اطلاعاتی موفق بوده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه کارکنان اطلاعات با توجه به انجام خدمات بسیار بزرگ حتی نامی از یک فرد از آن‌ها هم در اذهان جامعه باقی نیست افزود: در کنار همه شهدای عزیز یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات را گرامی می داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.