امین روستایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف بنزین در همه شهرستان‌های این استان در تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ سقوط آزاد کرد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد کاهش یافت.

وی اظهار داشت: آمار نشان می‌دهد در مجموع نرخ مصرف بنزین همه شهرستان ها در این مدت منفی و بی‌سابقه است.

روستایی با بیان اینکه این آمار نشان از عمل به وعده مردم در راستای در خانه ماندن برای شکست کرونا می‌دهد، اضافه کرد: میزان مصرف سوخت بنزین در سیزدهمین روز از سال جدید یعنی در روز طبیعت کم سابقه بود و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال هیچ‌یک از جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل نبود، یادآور شد: تمامی ۱۲۲ جایگاه عرضه فرآورده سوخت منطقه با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، شبانه روزی فعال بودند و به مردم خدمت رسانی کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: در نوروز امسال ۱۶ کارگروه چهار نفره متشکل از کارشناسان و بازرسان در ۱۶ روز پشت‌سرهم از جایگاه‌ها بازدید کردند تا این مراکز هرچه بهتر به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در این بازدیدها، وضعیت بهداشتی جایگاه و اپراتورها از جمله ضدعفونی کردن مستمر تجهیزات، موجودبودن دستکش در کنار نازل‌ها، موجودی فرآورده، فعال بودن تمامی نازل ها، دوربین های نظارتی، وضعیت ایمنی و آماده به کار بودن کپسول‌های آتش‌سوزی، کنترل و با پیگیری نواقص موجود رفع شد.

استان همدان ۱۱۰ جایگاه عرضه سوخت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.