حسین افشاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اصناف جزو طرح فاصله گذاری اجتماعی محسوب شده و تا ۲۰ فروردین باید تعطیل باشند و به قوانین وضع شده احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از شبکه های اجتماعی شب گذشته مطالبی درباره بازگشایی واحدهای صنفی منتشر کردند افزود: اصناف به این اخبار کذب اعتماد نکنند و فقط خبرها را از خبرگزاری های رسمی و رسانه های معتبر بشنوند.

افشاری گفت: به دنبال این خبرهای نادرست برخی از کسبه و بازاریان فعالیت خود را آغاز کرده بودند که بی درنگ بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب ۱۰ اکیپ وارد عمل شده و آنها را پلمب کردند.

فرماندار همدان به واحدهای صنفی هشدار داد: اصناف غیرضروری تا پایان ابلاغ رسمی ستاد ملی کرونا مانند گذشته تعطیل هستند و نباید سرپیچی کنند و گرنه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا بی ثمر می شود. 

افشاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته برخی از واحدهای صنفی مانند تعمیرگاه های وسایل منزل و خودرو با شرایط ویژه ای و با پراکنش گسترده در محیط شهر به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی به پرنده فروشی ها نیز اخطار داد از فروش خودداری کرده و تنها مجاز هستند برای آب و دانه دادن به پرندگان وارد واحد صنفی خود بشوند وگرنه طبق مقررات مجازات می شوند.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.